onsdag 15 april 2009

Jag har förstått att min blogg läsar krets är något begränsad. Det kan dock har sina anledningar, jag har ju inte direkt marknadsförst min blogg med reklam i rix fm och allt. Men några vet jag kikar in då och då. Och som sagt , den finns ju i första hand för att jag tycker det är kul att skriva. Även om det kan bli väldigt osammanhängande...

Dagens i-landsproblem:
Eftersom jag har fått stå ut med tandställning i start 4 år (om jag inte minns fel) så springer jag in och ut till den mobilfria tandläkaren då och då. Mobilfria , där sa jag något.
Min x-mobil, som förövrigt var en Nokia 5300 express music, varför ni nu skulle bry er.. har ett stort bekymmer. Varje gång man stänger av den går några av inställningarna tillbaka till de ursprungliga. Bland annat så måste jag varje gång jag sätter på den ställa in så att det inte ska spela en lite film bit med ett samuraisvärd, när jag öppnar mobilen. Detta är oerhört irriterande.
Och eftersom jag är lite hypkondriker av mig stänger jag alltid av min mobil när jag ska in till tandläkaren. Och sen måste jag såklart kolla 3000gånger så den verkligen är avstängd, men det var bara en parantes. Sen när jag lättat ( OFTAST ) stiger ut genom dörrarna ,sätter ( On / off ni vet ;D) jag på min mobil. Men vad har hänt då? JO! Då kommer det där nedrans samurai svärdet fram och förstör min dag. Och då måste jag gå in på inställningar för att ändra tillbaka, trots att det knappt är någon idé eftersom jag antagligen ska till tandläkaren igen inom en snar framtid.. BAHHH...

ha det fint, SKIDOR!

1 kommentar:

Maggis! sa...

haha ouch det låter illa! jag lider med dig:)