söndag 19 april 2009

Hej kära vänner.

Nu är jag hem kommen från Sälen. Och alla ni som trodde att jag skulle få åka skidor på gräs kan gå och lägga sig. För när vi är ungefär 1mil från sälen började med skåda ett vitt snötäckte på allvar.. Den ni!
haha. To be honest, så tvivlade jag med på att det skulle gå och åka. Iallafall när jag tittade på vädret dagen innan, och de visade 5-10 plus och strålande sol. Och att sedan mötas av regn vådar inte gott..
Men resultat av resan blev, Rejält sol-BRÄND i ansiktet, en hel del träningsverk i benen och en något mörbultad Sandra. ( Det sista menade jag inte, det var bara för att få det att låta dramatiskt )

Idag har jag varit och övningskört med min kära moder för första gången. Och förstårligt nog vet inte ni hur mycket jag har kört. Men jag kan säga att jag iallfall har kört på vägarna och jag har faktiskt köat i backe , trots att motorn gick på hög varv och det nästan rök från däcken..

Iallfall får jag sms från min mamma, :

"Hej, det blir parkeringen idag, vi övar att parkera och backa"'

Pappa börjar skratta och säger att jag kanske kan få köra till parkeringen och att jag faktiskt har gått förbi parkering stadiet när det gäller att köra ( dock inte parkera och backa ).. Och då skriver mamma:

"Men någon måste väl ta finliret"
"Och vi ska öva på att parkera på två hjul och att göra en handbroms vändning"..
HAHA. Mamma är söt ;D

Nu ska jag med Emma och lira fotboll. Tjofräs,,

Inga kommentarer: