onsdag 1 april 2009


Ledig från skolan idag. Det är riktigt skönt. Och jag ska försöka ta vara på dagen , carpe diem så att säga.
Snart ska jag i mjukiskläder och osminkad ta en mysig promenad med min kära hund, Ziggiedencoola. Läxorna är gjorda och kaffet skippat ( bortse från det faktum att jag avskyr kaffe) så jag tycker faktiskt att jag är värd att få baka lite. Vad det blir är alltid lika spännande, kanske glömmer jag sockret, vända blad eller jag kanske rent av dödar jästen.. Alla dessa faktorer har jag i mitt bak-förflutna lyckats med. Jag tror till och med att jag ska baka något annat än kladdkaka. Det kanske blir kladdkake muffins istället ? Who knows.
Nu fick jag en vision. Jag ska byta ut musiken på min mobil, det är en stor händelse i mitt liv. Jag har haft samma nästan sen jag fick mobilen, Stående ovationer tack :)

haha , ha en fin dag.

Inga kommentarer: