söndag 29 mars 2009

Jag vet inte vad min kärlek till händer har kommit ifrån. Men den finns där. Att få sitta och pilla med någon annans händer är så oerhört rogivande. Jag kan inte svara på varför. Det är för mig , ett faktum. (Misstolka inte)


Min almenacka in action. Alla vet vi väl att det är kul att dekorera skolmaterial. Eller?

Igår var det earth hour. Jag tycker det är bra att folk angagerar sig i sådana viktiga frågor. Men förutom budskapet så är det ju riktigt mysigt att släcka ner en timme.
Jag satt runt ett köksbord med några härliga vänner, allt för att släcka ner , tända mängder av ljus, spela "med andra ord" och äta kladdkakemuffins. Oerhört trevlig kväll !


2 kommentarer:

Anonym sa...

Richie
du är inte ensam med det där om händerna! fast jag tycker mer om att ta bort nagellack, som du kanske redan har upptäckt :O!!!!!!!
haha du har nog den coolaste almanackan ;D
ha de superbäst!!!!!

Sandra sa...

HAHA , Richard jag har nog märkt din nagellackstendens xD Tack , jag kämpade lite med almenackan. jag ska ju göra din .. Hm.. (almenackan som du äger xD ) fin :D