fredag 20 februari 2009

jaa, hur ska jag börja. Antingen med att berätta att jag har haft en HELT underbar kväll med jätte härliga vänner eller med att jag börjar bli hungrig. Eller kanske med att jag tänker testa fryst banan inom en snar framtid.
Just nu känns det som att jag har så mycket att berätta att jag helt enkelt struntar i det. Det får bli lite som när man tar fram gamla dagböcker. Det har hänt så mycket att man lika kvickt igen lägger ner boken och helt enkelt struntar i att skriva. Ni som känner mig, känner nog till mitt liv vid det här laget. Så därför tänker jag i stället skriva upp saker jag helt enkelt känner för att göra för tilfället:

  • Äta fryst banan
  • Hitta 100 så jag får kladdkaka
  • Ge alla mina vänner en stor fet kram
  • Spela gitarr
  • Åka längdskidor
  • Peta bara så där lagom mycket på felix radiostyrda helikopter
  • Påverka så att EMDs låt äger imon
  • Ta reda på varför min mamma gapskrattar i rummet brevid

Dagens hissa:

VÄNNER

Dagens diss:

STUMPBYXOR MED HÅL

Tjofräs.

Inga kommentarer: