söndag 22 februari 2009

Nu hittar ni mig troligast utslagen i en soffa, men en godis påse och en bok ( PÅENGELSKA) som jag snart slänger i väggen.
Boken i fråga heter "Shopaholic and Baby" och är efter följare av "En shopaholic i New York" och de andra 4(?) i den serien. Den handlar om en tjej som är totalt shopping galen och sätter ett dyrt klädersplagg framför nästan(!) allt annat. Och nu ska hon alltså få en bebis.. Hennes utseende fixering gör mig galen. Men ändå kan jag inte sluta läsa..

Gårdagen började med brottnings träning följt utav en massa pluggande. Det kändes riktigt skönt att ha allting gjort och nu ska jag njuta av några plugg fria dagar.
Och som säkert ingen missade var det Wild Kids och Melodifestivalen på tv igår. Och jag fick sällskap av Richard , Robin och Martin. Mycket trevligt och det blev en hel del skratt.
Mina personliga åsikter om låtarna lyder:

  • Emd. TOTALLY OUTSTANDING.
  • Molly. Mycket fin och berörande låt.
  • Ehh.. Det slutar på fox. Deras glädje smittade av sig.
  • BWO. Flopp, det var nog en av deras sämsta låtar hittills, och varför i hela världen har man en ridhjälm på huvudet när man tävlar i melodifestivalen?

Dagen till ära har jag spelat träningsmatch. Det var riktigt härligt att sätta på sig fotbolls skor och springa runt på en elva mannaplan istället för att slåss om syret i en gympasal. Matchen var helt klart godkänd för att vara första på 11-manna plan för det här året. Jag fick även lite publik i form av Richard, kul att du kom! :)

Nu ska jag fortsätta läsa, slöa och köpa ägg. Sedan blir det pannkakor!

Tjofräs!


Inga kommentarer: