torsdag 11 december 2008

Gissa saken.

1.Dem är fina och nya.
Än har ägaren ingen egen lya.
Blommor eller svarta.
De ger motsatsen till smärta.
Att gissa vad det är blir nog svårt.
Det är iallafall hårt.
De sitter på en härligt flicka.
Gissar ni rätt , så kommer jag nicka.

2.Denna saken tar han med varje dag.
För att få upp den behöver man ett rejält tag.
Tänk inte på den perversa gaveln.
Eller vänta, det kan hjälpa er på traven.
Men jag menar någonting som är ätbart på riktigt.
Och dess innehåll är väldigt viktigt.

3.Denna underbara skapelse följer mig vart jag än tar den.
Och den är bara min , och hör sen!
Man kan skaka den och den ger en vad man vill.
Vill ni låna den är det bara att säga till.
Men den kan man skriva annourlunda ting.
Kanske hade varit bra om man skulle gått jing xD..

Lycka till! :)

Inga kommentarer: