söndag 14 december 2008

En liten analys av 2008 kan ju inte vara helt fel. Inte för att jag tror någon kommer läsa det . Men det roar någon iallafall ( mig ) :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja , mycket kul. T.ex. Hur många av er har stått på bänken på stan ? :O Ne , men seriously så är svaret , Ja!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det får ni avgöra. Tycker ni jag kan jonglera?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte inom min vetskap. Men jag har hört talas om en viss Sixten xD

4. Dog någon som stod dig nära?
Nopp, Tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Frankrike, Finland , Sverige och Stockholm.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Det är aldrig perfekt !

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Åh , det finns massa fina datum, men min födelsedag i Paris var fantastisk!

8. Vad var din största framgång 2008?
Det finns några grejjer, men det intresserar inte andra en mig sjäv. Men därimot har jag lärt mig jongelar med en boll !

9. Största misstaget?
Att jag inte har läst så mycket. Det låter kanske lamt. Men min hjärna behöver det !

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Oja!

11. Bästa köpet?
Det lär ju ha varit när jag köpte egen kakao!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Så snart jag har fått bukt på excel så ska jag ta reda på det ( eller , det är ju tanken som räknas )

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Absolut !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Sommar och sol, Gimme Gimme och Billy Jean

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror faktiskt att jag har varit gladare detta året än förra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Läst , jonglerat , badat och varit bättre på att hålla kontakten med folk!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för småsaker. But that's me. Så det får jag leva med ;)

18. Hur tillbringar du julen?
Med familj och släkt!

19. Blev du kär i år?
Det är sånt som jag håller för mig själv ;)

20. Favoritprogram på TV?
Sjukhuset, S.o.s Gute, Andra Avenyn, Tack Gode Gud och Ishockey !

21. Bästa boken du läste i år?
Jag har varit sämst på att läsa iår. Men jag tror jag läste "Mamma sa att jag var sjuk" och den är riktigt bra!

22. Största musikaliska upptäckten?
Att gitarr inte är en omöjlighet :D

23. Bästa filmen du såg i år?
Det lär ha varit, Mamma mia!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En underbar födelsedag!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nopp, inte vad jag minns faktiskt. ( vad bortskämt det lät. Men jag önskade mig typ ingenting )

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
PARIS !!!!!!!!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det är aldrig perfekt ;)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Hmm. I början : blunda metoden. Slutet: ojoj, Avgör ni. Det som är skönt :D

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj , träning och Ziggie

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen ?HAHAH. Får jag ringa en vän och ta hjälp ?

31. Vem saknade du?
Släktningar, vänner som jag inte träffade så mycket m.m

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat så många underbara människor så jag säger :
Ingen nämnd , ingen glömd :D

Inga kommentarer: