måndag 10 augusti 2009

100 inlägget?

Jag vill..
..ta alla godis papper i hela vida världen och klä in hela mitt rum. Som en slags påminnelse om att godis är okej.
..fika högst upp på ett berg, utan att vara höjd rädd.
..sätta alla underbara människor på en strand. Och stanna tiden, så jag hinner umgås med alla.
..springa flera mil, utan att bli trött.
..göra frukost till mina föräldrar varje morgon, utan att tycka det är en jobbig ansträgning.
..bli en kunnig läkare, utan att behöva ha mvg i alla naturämnen.
..ta motorcykel körkort, utan att det syns i min budget.
..kunna visa för alla jag tycker om, hur mycket de betyder, utan att det låter tillgjort.
..gå fram till random personer för att skapa relationer, utan att tycka det är pinsamt.

Frågan är om jag inte ska nöja mig med att vara Sandra.
Sandra som..
..Gör presentomslag av godispapper
..fikar på en kulle och tycker det är lagom.
..ta en dag i taget. Och försöka hinna med att träffa så många som möjligt.
..orkar springa 90 minuter på en fotbollsplan.
..får ryck ibland och överraskar sin familj med choklad och frukost.
..önskar att hennes tjänstebil var en ambulans.
..har råd att ta bilkörkort.
..försöker visa för sina vänner att de är bäst.
..träffar nya vänner genom andra.

En liten parantes.

1 kommentar:

Unknown sa...

hundrade bilnumret, hundrade inlägget.. vad mer? :) Lycka till med det "tredje hundrade" grejen XD :D