torsdag 23 juli 2009

Jajjamensan , nu är jag hemkommen från Fin-Landet. Höhö. Det var väldigt trevligt! Jag har åkt (enligt osäkra faktan) europas största halfpipe. Tänk er en hel boll som är halv. Och så är det en bräda i den. Okej, tänk er en skateboard ramp som är 30m hög. Och så åker man fram och tillbaka och snurrar. Varför jag berättar detta vet jag inte. Jag menar det inte ju inte så speciellt imponerande egentligen.

Jag gjorde iallafall en för mig väldigt viktig upptäckt. Kladdkaka heter mudcake på engelska. Det är faktiskt äkta lycka att jag äntligen fått reda på det. Ordet är jippi! eh?

Igår såg jag och Anadencoola Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den höll förväntningarna måste jag säga. Dock visste man ju sen tidigare att den skulle vara sorlig. Aja.

Hare fint !

Inga kommentarer: