torsdag 16 juli 2009

En kväll i skogen,

"Jag har fått körtkort" sms är alltid lika roande. Det är så jag känner lyckan åt de som nu kan kalla sig bilister utan en grön rektangulär skylt i baken. Andreas är en av de som nu ska ge sig ut att härja ¨på vägarna. Så vi drog , som sedan länge planerat upp till Elin ( eller ner?). Jag måste få lov och säga att det var en mycket säker körning.



Väl hos Elin, som bodde på en riktig idyll. Gröna ängar och ett underbart hus. Massa katter och ett höloft. Ko lukt och gott fika. Ahh , det var riktigt kul att äntligen få se Elins bostad! Så. för att lyxa till det ännu mera blev det en fika på en rutig filt, mitt i gröngräset och med en hungrig katt.






härlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fint skrivet tycker ja! ;P Den dagen var helt klart toppen! / Andreas

Unknown sa...

Vilken härlig dag, lalala laa lala! :D Det lär bli kul med grillning hos henne v. 32 ! :D DÅ FÅR JAG SE HUSET LAJV!! :D