måndag 27 juli 2009

Bilden föreställer en katt. Och Emma. En förtjusande katt. Och en förtjusande Emma.


Dag, natt och morgon med Emma.
Framme, ute och inne med Emma.
Kul, roligt och helt okej bra.
Äh vad tusan jag har tillbringat mitt senaste dygn med en fin tjej som heter Emma. Emma pratar som de gör när man är minst 2 mil från staden. Fast det gör inget. Jag tycker det är charmigt. Och jag menar det. Fast när första gången man får frågan,
"Ska vi gå fram" tror man att personen inte har alla hästar hemma och man vill helst skojja tillbaka och säga att "Nej för tusan. Det är mycket roligare att gå bak?"
Men vad de egentligen menar är helt enkelt att , ska vi gå till "centrum", sen kan vi dock diskutera vad som får kallas centrum. Det gäller även min egen hemort.
Vad jag vill ha sagt är det var riktigt roligt. Och allt slutade med, godisförbud och ett utökat ordförråd.
Tack Emma ;D

Inga kommentarer: