lördag 27 juni 2009

Kvällen är ett faktum.
Sätt ur mina ögon är det snart natt.
Sätt ur min förkyldnings ögon så är det nu jag borde nått rem sömnen.
Sätt ur era ögon har förmodligen kvällen precis börjat.
Vad jag vill ha sagt är att det känns lite små deppigt att förkyldning hindrar mig för aktivitet.
But thats life.
Jag menar, hur ofta får man tid att sitta framför götakanal, och efter fem minuter ha konstaterat att tvåan är så grymt mycket bättre. Okej, i och för sig såg jag bara fem minuter. Sen var jag tvungen att ägna lite kvalitets tid åt min mobil som bara bad att jag skulle slå rekord i tower bloxx. Allt för att sedan kolla igenom ellos katalogen, där jag hittade ett par byxor som föll mig i smak. Men det var också allt. Jag ska inte glömma att jag faktiskt har haft lite tid att tänka på om jag orkar hämta min mobil för att läsa lite eventuella sms. Ja, det är ungefär min kväll.
Ne, nog med negativitet ( har ingen aning om det är ett korrekt ord, men ni fattar vinken )

Iallafall så har jag börjat plugga lite på körkorts teorin, för att sammanfatta hur det går.
När jag kollar efter alla svar i boken får jag 17/20. Wow tänker ni. Men va tusan, det var när jag tittade i boken. Fast efter den gången har det gått helt okej bra.

Ha en underbar kväll allihop nu! :)

Inga kommentarer: