söndag 28 juni 2009


Att jag sitter här och försöker skriva några rader igen är nog sensation. Jag brukar inte vara sådär jätte aktiv med att skriva. Vad det beror på är ett mysterium och kommer så förbli.
Dagen har förmesta dels tillbringats på alla ställen där solen inte kan tänkas lysa. I skuggan, i affären, i källaren och såklart framför tvn. Det känns riktigt skamligt att inte utnyttja det lysande klotet till fullo nu när det värmer Sverige så fint. Helst hade jag bara legat på våran vackra strand med några fina kompisar och ätit färska frukter. Men jag får helt enkelt ta igen det en annan dag.. Hm.

( andledningen är att jag åkt på förkyldning igen. )

Imon hoppas jag på att jag kommer orka mig iväg för att bemästra gräsmattorna. Det känns faktiskt helt okej bra att gå upp halv sex på morgonen för att ge sig iväg till jobbet. Detta beror nog till största dels på att arbetskamraterna är riktigt härliga och att en av dem tipsade mig om att ha ljudbok med Harry Potter i öronen för att få tiden att gå. Kanon faktiskt. Det är ett tips jag gärna delar med mig av! Helt klart !

Annars är det väl nu jag ska äta min tradiotionella kvällsmacka. Inte för att jag är hungrig, men ändå.

Inga kommentarer: