lördag 20 juni 2009

Ja , då sitter man här vid datorn igen. Undra hur stor del av sitt liv man tillbringar vid datorn egentligen. Det enda jag kan säga är att om man är framför datorn 30 min varje dag i 70 år så har man tillbringat 12 740h där. Otroligt mycket egentligen. Fast nog om det.

Jag tänkte berätta att jag nu har sätt "Vi hade iallafall tur med vädret-igen!". För att vara en uppföljning på den mycket bra ettan så måste jag säga att den är helt klart godkänd. Det är en film som är värd att se , men det kanske bara en gång.

Midsommar blev mycket lyckad även om Wannabe Götets sätt att fira midsommar förundrar mig.
Jag menar, sen när är det okej att ha playback på små grodorna. Och att ha extra ringar på stången. Men det är dumt att vara konservativ, och detta är väl nya sortens midsommar. Att jag dessutom umgicks med två "par" blev ett stående skämt. Speciellt när vi ska titta på film.. Misstolka inte. Snälla. Det var iallafall mycket trevligt och jag tackar och bugar för att jag fått uppleva playback på smågrodorna, en åtta meter hög stång och lite kultur. ;D

Förresten vill jag bara tillägga att Choklad är godis. Och väldigt gott sådant :D

1 kommentar:

Unknown sa...

haha det lät som en helt fantastisk midsommar!! :D haha..