fredag 19 juni 2009

Hallå kära vänner. Först och främst har jag en liten tanke jag skulle vilja dela mig av..

Nu när jag har börjat sommarjobba handlar det väldigt mycket om tid. Man tänker när man i ösregn ligger på alla fyra i en rabatt att 4 veckor är en väldigt lång tid. Men när man tänker tillbaka känns det betydligt kortare. När man har svart på vitt liksom. Fyra dagar har jag nu dragit in pengar för att värna mitt förhoppningsvisa körkort, och det känns som om det bara har gått 1 dag. Tiden går så fort när man tänker efter, men när man är i situationen går det mycket saktare. Mitt sommarjobb är iallfall kanon, och det är massa härliga människor som gör att tiden får fortare!


Igår gick jag en runda i min och Ziggies ensamhet. Vi tog oss upp till en av mina favorit platser i staden. Det är så vackert där. Och att se lyckan i Ziggie när hon upptäcker att vattnet är badvänligt är helt fenomenal. När man sitter där uppe står tiden liksom stilla. Kalla mig skogsmulle, men det är helt underbart.

Ha en kanon midsommar nu !

Inga kommentarer: