fredag 15 maj 2009



Idag är det fredag, varför jag förtydligar detta har jag inte en blekaste aning om. Det är säkert inte någon som har missat det?
Skolan flöt på som vanligt, fast med undantag för nationellt prov och redovisning. Men ska jag vara ärlig lägger jag inte speciellt stor vikt vid det nu i efterhand. Gjort är gjort, och det är oföränderligt, jag får helt enkelt acceptera resultatet när den dagen kommer. BAH, där ljög jag nästan , klart jag hoppas det gick bra !

Sedan var det dags för match. Vilken jag som alltid ser fram emot . Det är så underbart att få träffa laget bestående av helt fantastiska människor och att få spela en av de mest underbara sporterna som existerar, fotboll såklart !
Siffrorna skrevs till 11-0. Vinst ;D


Imon hoppas jag kunna få pappa att köra lite nön-nön (BIL!). Man känner sig så makt full när man sitter bakom ratten. Det är nog det vi människor är skapta för att , att känna makt ( skämt å sido ) ...höhö.
Förlåt , jag är lite allmänt lam, och det kan man vara ibland, vi behöver då inte poientera att min humor ,enligt andra host-host, är grymt lam. Skillnaden är att nu är jag fullt medveten om det.

Och bara för att vi har haft bokredovisningar idag så tänker jag ge er några boktips:
  • Tillsammans och forts. Tillsammans-andra boken ( romantik,vänskap, familjeförhållanden)
  • Bakom stängda dörrar (En bok om att leva under ständig incest, självbiografi)
  • Pojken som kallades det ( Levnads berättelse om familje våld, självbiografi)
  • Shopaholic, alla böckerna (Man vill bara hopppa upp på huvudpersonen axel som en liten ängel och berätta för henne när hon gör fel)
  • Harry Potter (Säg vad ni vill , men jag ÄLSKAR dem)
  • Watermelon (Riktigt roligt skriven, gärna på engelska)
  • Hjärtat i översta lådan (!)

Ha en underbar helg ,

"Efter regn kommer solsken, det tycker jag är bra!"

1 kommentar:

Richard :D sa...

bara för att(!) jag är först vid att kommentera dina senaste "bloggskrivningar",
så vill jag gratulera ert lag till en utklassning angående matchen! det måste ha kännts rätt så kul och samtidigt lite onödigt att spela denna match? va vet jag :S