lördag 21 mars 2009

När jag vaknade i morse sken solen sådär precis lagom mycket. Jag kände hur lyckan spred sig i kroppen sådär som den bara gör när våren faktisk är på gång. För att riktigt ge er en bild av hur bra humör jag var på , kan jag meddela att jag till och med flög upp ur sängen för att äta fruktost med min kära familj vid klockan nio.

Lyckan blev ännu strörre när jag kom och tänka på gårdagens match. Det var en riktigt rolig en , precis som den förra. Och det blev en vinst också, 2-1 till oss. Det var också lite kul , för första gången på väldigt länge blev det ett mål från min sida. Det var inte snyggt, det var inte väl planerat, men vad gör det. Bollen slank in!

Dagen kommer tillbringas med mina härliga vänner Elin och Johanna, det kommer blir riktigt mysigt och jag ska se till att vi vistas ute i solskenet. Kanske blir det en och annan glass. Vem vet ;D
Kvällen kommer också bli mysig, alltså en riktig toppen dag!

Imon ska jag först vistas med Ana för att sedan ställa om för match igen. Ser även fram emot detta oerhört mycket.

ha en underbar dag! kramhej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du smsa om matchen! vilken tid o var ! :D vill gärna se en HEL match för en gångs skull! richard<3

Anonym sa...

haha.. men hallå enligt Robin såvar det jag som gjorde målet haha... ny målgörre är du ju nu!! haha du är bäst Sandra!!