tisdag 3 mars 2009


Mamma står och gör scrambled eggs och förtydligar att det är Felix favorit. Jag kan inte ens minnas när vi åt det sist. Men min mage kommer förmodligen inte tillåta mig att äta det. Inte efter min ägg-mardröm jag fick lida av härrom natten. Emma packar någonstans sina saker för att vi för första gången ska få sova över på en skol-vardag. Själv sitter jag här och förbered psyket för bullbakning. Åttio bullar kommer snart fylla lägenheten med underbar doft. Går dagen tillbringades med Richard vilket resulterade i en yatzy vinst. Varför vi spelar yatzy är ett mysterium. Eller kanske egentligen inte, för anledning sitter nu vid en dator och skriver om sitt liv i en ganska osammanhängande text. Men för tillfället tänker jag inte bry mig. Det är skönt att skriva. För att återgå till gårdagen så tillbringades den som sagt med Richard vilket var oerhört trevligt! Senare på kvällen var det dags för möte och sedan träning. Att träna rensar hjärnan. Folk som har mycket att tänka på borde testa denna enkla "rensar" metod.


Jag tyckte det var dags för en stycke indelning. Det är ju prov imon så det är väl lika bra att börja öva. Iallfall så kommer den fortsatta veckan förhoppningsvis blir trevlig. Imon blir det möte igen , följt utav en eventuell springning, kan bli riktigt intressant. Annars väntar det fira familj på torsdag och förhoppningsvis träffa Richard. Fredagen är fortfarande ett mysterium, men det brukar alltid dyka upp något trevligt.


Förövrigt vill jag tacka Emma och Jessica för de fina orden om mig i era bloggar. De värmde vill jag lova. Ni är helt underbara båda två, precis som resterande av alla goa kompisar , Puss på er.

Inga kommentarer: