söndag 8 februari 2009



Hallå Hallå!

Bildtext.

Bilden är tagen precis innan det bar av till Ana för att fira nyår

Slut på bildtext.


-Sverige vann mot tjeckien och barbie fyller femtio år.


Rubriker som går att reflektera över?


Jag har iallafall slagit på stort och lyssnat på ett band som Sanna och Julia har tipsat mig om. Deras tips brukar strida mot mina musik lagar. Men det omöjliga har hänt och jag gillar faktiskt ett av banden de har skrivit upp på min att lyssna på lista.
De heter dektektivbyrån.
Något som är ännu konstigare att det inte är någon som helst sång , och jag uppskattar det ändå.

Idag ska jag först bege mig på en promenad med min kära far och hämta min cykel som Emma så fint har passat i en vecka. tack du !

Sedan blir det släkt kalas , mycket trevligt faktiskt. Det var ett tag sen man träffade alla!

Kvällen kommer tillbringas med min vän Ana och ett bio besök. Vi ska beskåda filmen "I taket lyser stjärnorna". Jag har hört att den inte ska vara lika bra som boken. Men nämn en film som är lika bra som boken? ( INGA REGLER UTAN UNDANTAG)

Och sedan kära vänner. Måste jag bara uppmärksamma hur viktiga ni är. Tack.

Förövrigt så tar mitt busskort snart slut. Då blir det till och cykla , HA DET BRA ! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAAAA. Detektivbyrån är super, du lär dig.