måndag 8 december 2008

Godmorgon så här på morgon kvisten.

parantes.
Och på tal om kvist, barnsångskampen har jag inte givit upp än!
Alla som har hört låten om fågel med en refräng likt:
Och det var irre kvirre knorre sula, autobecki på morgon kula, urgel snitchel laudenbommen bird.
Kan ni förklara för mig hur den egentliga refrängen ser ut , eller har jag skrivit rätt? slut på parantes.

Förövrigt så har helgen varit kanon!

Fredagen var kul , med först soppa och sen ståhej! + Powepoint!
Lördagen vad kul, med först träning och sen Richard! + Hipphipp!
Söndagen var kul, med först Ana och sen allsång! + Promenad!
tack.

Dagen hoppas jag inte ska bli sämre,,, finurligt nog !! MOHAHA!

Snart ska jag bege mig till skolan, och då får alla se upp , hon har en juldikt på gång. Och självklart är det en stor vanings triangel på :SANDRA HUMOR

Let's vecka 50 begin!

Tjofräs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

varje liten morgon, väcks jag av en pipi, denna lilla pipi har jag gett ett namn, och det är: Irre Kvirre,knorre sula autobeckie på morgon kula, urgel schnitsel.....

Anonym sa...

IrreKvirre knorresula auf geväcken på morgonkulan
Urgel Snitzel
Lauden Blommen Bird