fredag 14 augusti 2009

Om man bortser från en leverpastejmacka och popcorn så är jag precis hemkommen på vätterfesten. Jag måste säga att det är oerhört kul att studera alla människor som är där. Den förutspådda stilen slog inte fel. För att passa in så bra som möjligt bör man ha thights,långt linne och en jeans jacka. Plattat hår är inte heller fy skam, gärna kombinerat med ett tjockt lager smink. Då jag inte är över förtjust i den stilen är jag glad då jag inte följde idealet. Haremsjeans och stickad tröja. Lugg och rufsigt hår. Det blev mitt idealbryt.
Jag blev väldigt positivt överraskad när jag kom ner, där stod nämligen en stor del av min bekantskap. Då blev jag glad. ( den sista mening skulle kunna ha varit en rad ur någon bok man var tvungen att skriva om sommarlovet, på lågstadiet. )
tackohej


1 kommentar:

Unknown sa...

haha tyckte det var en underbar beskrivning! :D