onsdag 8 juli 2009

Det finns några saker som jag idag vill hylla.

*Filmen Full Frys. Nedrans rolig. Där snackar vi humor !
*Diskmaskiner. Inte för att låta som en bortskämd överklassunge, men visst underlättar diskmaskinen i vardagen.
*Utsiktsplatser, häromdagen tog Julia med mig till en mycket vacker plats som jag aldrig ägnat en tanke åt innan. Den visade sig vara vacker på mer en ett sätt.. höhö.

Förresten måste jag ge lite dubbelmoral åt sms. Visst är det riktigt smidigt att "dra ett mess", som mamma kallar det. Och visst kan man kommunicera väldigt enkelt och billigt genom denna metod. ( Kan i och för sig passa sig i lågkonjukturens dagar , köp vägen ). MEN. Detta men, Det finns alltid ett men. Visst saknar jag tiden då det ringde på hemtelefonen. Då man kände ångesten inom säg när man måste prata i telefon under disneydags. Då man kunde allas telefonnummer utantill...

PARANTES.

Kramochhej

Inga kommentarer: