söndag 5 juli 2009

Kalla det omänskligt eller till och med oerhört intelligent. Men traditionen har nu satts. Den innebär helt svårt att cykla från Tv-Emma hem till mig. Notera att sträckan är 3,5 mil. 35km. 35000m. You get it. Jag tror egentligen inte att jag försöker imponera. Snarare konstatera. Det är gjort och det var sjukt värt. ( himla uttryck egentligen, men man influeras ju av sina kompisar ;) ) Halvvägs blev det en fika på ica. Himla gott faktiskt. Jag har nog underskattat deras förmåga. Det var alltså helt okej bra. Nee, det är inte sant. Det var jätte bra ! ( också ett himla uttryck :) )
tack för det Emma!

Imon är det jobb, går in på sista veckan. Lite sorgligt, men samtidigt otroligt skönt. Semester here I come. ( notera att jag får säga semester efter som jag faktiskt har jobbat. Kändes bra.)

kramhej.

1 kommentar:

Emma sa...

vi är bäst :D