onsdag 7 januari 2009

Det kanske är dags att uppdatera lite.

Tvåtusennio har anlänt, och det med basta. Första steget på detta nykomna år togs på bron i stan. Jag menar , något ska man väl vara först med.

Nyårsafton tillbringades med Elin , Ana och Emma. Och den var helskön med ivar ( SERBISK MATRÄTT INTE HAN I LINASKVÄLLSBOK) och eye toy. Och självklart de härliga kompisarna. Jag tänker fatta mig kort, TACK !

Förövrigt kommer Januari bli som man gör den till. Och jag ska kämpa för att den ska bli riktigt bra!
Lite saker är allt inplanerade. Men i skolväg kommer nog månaden bli annorlunda med tanke på att skolan är en av de sista platserna jag kommer vara på. APUN here i come.
Att Franskan är ett av faktumen till att skolan dock kommer bli besökt är faktiskt inget problem som bekymrar mig nu.

Förövrigt så har jag två nya uppdrag.
Jag ska träna på "when you say nothing at all" till fingrarna blir helt fulla av blåsor.
Och jag ska jonglera så att jag till och med kommer drömma i jongleringsbollar.
Men som sagt, övning ger färdighet.

Igår var jag och Emma och åkte skridskor på sjön. Och jag måste nog erkänna att vi var mesigast av alla. För er som har åkt på sjö så vet ni att ibland så spricker det understa lagret av isen och då låter det ungeför som när titanic sjönk ( väldigt hemsk jämförelse jag vet .. ) . Småbarnen åkte glatt vidare medans jag och Emma i panik for in mot bryggorna. Måste ha sett kul ut. Iallafall så var det hur mysigt som helst. Och det bara måste göras om innan isen försvinner !!!!

Vi har även varit på cup, och det var mega kul.
Vi slutade tillsist på en andra plats ;D

Hejhopp.

3 kommentarer:

Pauline sa...

Att vara ifrån skolan majoriteten av Januari månad för omväxlings skull är gött! Det låter som din nyårsafton var lyckad! Min var lika så. Vad modigt av dig och Emma att ta er ut på sjön sådär. Jag hade nog inte vågat när man hört om alla olyckor. (Nu vill jag inte skrämma er, fortsätt att åka skridskor ;) Längtar till Lördag eftermiddag, ska bli kul att träffas alla. KRAM

Sandra sa...

Yo pauline !! ;D
Jag tror du har missuppfattat det lite. Jag har inte hört något om att vi ska träffas på lördag :P ( you know xD )
haha , men det var fint ändå !

Puss på dig.

Emmas blogg sa...

Lilla pauline inte ja heller:O grrr...