lördag 29 november 2008


Tjoflöjt alltihopa.
Jag tänker bara för att jag vet att ni innerst inne är intresserade berätta om min lediga Fredag, med utropstecken på lediga.

bildtext. jag vet att alla tycker att jag och Emma är heta i ansiktsmasker, punkt. Slut på bildtext.

Vid åtta nollnoll tyckte en viss person att det var dags för mig att gå upp, haha xD Så det var bara att ge sig! I efterhand så har jag insett att det var bra att gå upp så tidigt , jag hann med massor ! hahahaha 1-0 till moi!
Efter frukost så var det bara att börja plugga. Jag vågar nog påstå att det inte var så där hel hjärtat men anyway. Det är tanken som räknas.
Ziggie stod nästa på tur och eftersom att jag inte hade några andra planer tog jag en lång sväng med henne. Och tur är väl det ! Vad ser jag , jo självaste 070 komma åkande !!! Lyckan var gjord. Iallafall så kommer jag hem efter 1,5 tim och umgås lite med min kära vän gitarren. Han var dock på lite dålig humör och "chante comme un quastrul" ( skit i stavningen :P) .
Sen börjar det, jag får Emma till min enkla boning. Det börjar med lite wii som Nina så snällt hade lånat av en kompis. Och innan vi kom på att man skulle använda kontrollen som en pekare hade vi nästan slängt den i väggen xD haha .
Iallafall så blev det godis och Ziggie.

Sedan ni , SPAKVÄLL.
O jisses.
Emmas min när jag kommer ner i badrummet och hon är helt dränkt av bubblor xD
( "jag glömde bort att jag skulle stänga av" )

Eller när Frida kommer :

Frida : -Är ni mätta nu ?
Sandra : - JA?
Emma: - VA?
Frida : - Hur långa var ni ?
Sandra: - HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Emma: - VAAA ????
....
....
....
...
Emma: - HAHAHAHHAHAHAHHA

tack.

3 kommentarer:

Pauline sa...

Mysigt med spakväll :) Det måste jag också pröva hemma någon gång.
(Vet du vad för slags karta norrmän har med sig ut i öknen? Svar: Sandpapper xD) KRAM

Emmas blogg sa...

ahahaha spa kväll for ever... ja fattar fortare än två tvillingar iaf;O)

Anonym sa...

din desperate blogg följare =)
är fotfarande stolt över att ha väckt dig =) hämnden är ljuv och det stämmer =D kanske lite sent skriven kommentar, men shiit happens!!