torsdag 6 november 2008


Hej hopp i löven, Min humor är låg och jag fullt medveten om det . Men jag tänker endå dela med mig av ett skämt jag hittade :) Läs och njut !

Myrstacken
Det var en gången en elefant som alltid gick förbi en myrstack. Varje gång han gick förbi den råkade han trampa på den så myrstacken gick sönder.
Till sist fick myrorna nog och bestämde sig för att göra något åt saken. Därför klättrade de upp i ett träd och väntade tills elefanten kom. När elefanten sedan gick förbi hoppade alla myrorna på honom och började attackera honom, men elefanten skakade bara på sig och skakade av de stackars myrorna, alla förutom en som hängdde kvar på halsen.
Då började de andra myrorna skrika; - Stryp honom Emil! Stryp honom!
( tagen från humorbrevet.se )

2 kommentarer:

Emmas blogg sa...

hahahahahahaha.... underbart:D:Dlove your humor asså:D

Pauline sa...

Hahah, jag brukar inte tycka skämt är roliga men denna var en klass försig :D KRAM